22.04.10

Ja Tevis nav, tad arī manis nav

Ezītis teica Lācītim:
Ezītis — Cik tomēr ir labi, ka mēs esam viens otram!
Lācītis pamāja ar galvu.
Ezītis — Tu tikai iedomājies: manis nav, tu sēdi viens un nav ar ko parunāt!
Lācītis — Bet kur tu esi?
Ezītis — Manis nav.
Lācītis — Tā nemēdz būt.!
Ezītis — Es arī tā domāju,..
Ezītis — ..bet pēkšņi manis pavisam nav. Tu esi viens. Nu ko tu darīsi?
Lācītis — Iešu pie tevis.!
Ezītis — Nu muļķīts! Manis taču nav.!
Lācītis — Tad tu sēdi pie upes un skaties uz mēnesi.
Ezītis — Arī pie upes manis nav.!
Lācītis — Tad tu aizgāji kaut kur un vēl neesi atgriezies. Es skriešu, pārmeklēšu visu mežu un tevi atradīšu!
Ezītis — Nē.! Manis ne drusciņas nav. Saproti?
Lācītis — Ko tu man piesējies? - sadusmojās Lāčuks - Ja Tevis nav, tad arī manis nav... saprati?

(copy +paste)
Es tevi meklēšu
Pat tur kur tu nevari būt
Meklēšu un nepadošos
Zinu ka kaut kur
Uz pasaules šīs arī tu mani meklē
Meklēšu sīkās spraugās
Lielās aizās
Alās
Un mākoņos
Un reiz 
Abi mēs satiksimies
Atraduši viens otru
Meklējot kaut vai visu mūžu

1 komentārs:

  1. ..........ir par ko pārdomāt, kad esi palicis viens kā Lācēns:)

    AtbildētDzēst