31.12.10

crazy year

Interesants gads man ir pagājis, noteikti zinu ka šis gads paliks manā atmiņā. Tik daudz kas ir noticis, bet šoreiz esmu par slinku lai rakstītu.                                                   

 

 
Esmu daudz dejojusi,
pabeigusi skolu, 
sasniegusi pilngadību,
iepazinusi daudz cilvēku, 
un ir arī iekšējās atklāsmes. Kā arī mans blogs ir kļuvis savādāks kopš paša pirmā ieraksta, kurš arī bija šogad.

Protams arī esmu veikusi lielas izvēles, kuras iespējams mainīs visu manu turpmāko dzīvi, un tomēr es zinu ka viss kas notiek notiek tikai uz labu.





Par nākamo gadu neko nezinu, plāna man nav. Ir idejas, bet par to vai tās piepildīšu domāšu nākamgad.Tikai jācer ka viss izdosies.

 
 
Ceru ka visiem šis gads ir bijis tik pat aizraujošs kā man. Un lai arī ir žēl no ši gada atvadīties, es zinu ka nākamais gads nesīs jaunas iespējas, interesantus notikumus, un daudz jaunu ideju.




 

Laimīgu jauno Kaķa/Zaķa gadu!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru