23.10.11

going back to who I used to be

Laiks ies. Daži aizmirsīs, bet citi pat neuzzinās. Es atcerēšos, es zināšu.
Laiks ies. Daži cerēs, bet daži nekad vairs neticēs. Es tev vienmēr noticēšu, es vienmēr cerēšu.
Laiks ies. Daži dzīvos, bet daži nekad nemēģinās. Es tev parādīšu kā izdzīvot, tik atļaujies pamēģināt..
Laiks ies. Daži cīnīsies, bet daži vienmēr izvairīsies. Es turpināšu cīnīties, pat ja tu no manis vairīsies.
Laiks ies. Daži sapratīs, ka laiks nav notverams, bet būs daži, kas to vēl turpinās ķert. Es slēpšu laiku no tevis, tad tas tev būs bezgalīgs.
Laiks ies. Es pazudīšu laikā, bet es vienmēr galu galā atradīšos. Es meklēšu arī tevi, kaut arī tu savā bezgalīgajā laikā būsi mani piemirsis.
Laiks ies. Tu aizmirsīsi, tu neuzzināsi. Es zināšu, es atcerēšos - tad kad tev vajadzēs es arī noticēšu.  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru