01.03.10

mēs turēsim pasauli savās rokās

Vai zini kas esmu es?
Manī mīt milzīgs spīts, tāds kas spētu pat zemi šo iznīcināt tā ka puteklītis nepaliktu.
Manī mīt liels spēks, tāds kas spētu tavu sauli nodzēst.
Manī mīt mana brīvība, tāda kas spētu atbrīvot visumu no ciešanām.
Es esmu es, vai tad ar to nepietiek?
Esmu vētra kas tevi iznīcinās.
Esmu saules stars tavā dzīvē, kas tevi vienmēr sildīs.
Esmu tikai sieviete, kas vēlas, lai kāds to mīlētu.
Pieslēdzies man un tu sapratīsi.
Lai saprastu mani nevajag daudz, tikai:
Uzsmaidi man tad, kad raudāt vēlos.
Apskauj mani tad, kad nav neviena cita kas to darīs.
Vienkārši klusi pastāvi man līdzās, kad es klusēju.
Nebaidies no manis, pasniedz man roku un nelaid vaļā.
Jo kopā esam spēks, kas iznīcinās visu, un tajā pašā laikā pilnīgi bezspēcīgs būs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru